close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פוליש לרצפה

מערכת שורשה חשוון, תשפא23/10/2020

מהם סוגי הפוליש השונים שקיימים ומה נכון יותר לבחור?

תגיות:
רצפה נקייה היא דבר חשוב ובסיסי ביותר בכל בית. אם
אתם מרגישים שהרצפה שלכם פוגמת במראה הבית בשל העובדה שהמרצפות מכילות כתמים שכבר בלתי ניתן להסיר באמצעות פעולות ניקיון שגרתיות ובאופן כללי, הרצפה ישנה ודהויה, במקום לחשוב על האופציה היקרה הכוללת את החלפת המרצפות כולן, כדאי מאוד שתחשבו על האופציה של פוליש לרצפה. פוליש לרצפה המתבצע בצורה מקצועית ומותאם לרצפה שלכם, יכול להסב תוצאות מצוינות לניקיון הרצפה שלכם ולהותיר אותה מבריקה בסיום התהליך. כיום ניתן למצוא סוגים שונים של פוליש לרצפה וחשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר הן בכדי שיסייעו לכם לבחור את סוג הפוליש המתאים לרצפות שלכם והן בכדי שיבצעו את פעולת הפוליש בצורה האידאלית.

סוגי פוליש

כיום ניתן למצוא מספר סוגים של פוליש:

פוליש וקס
מדובר על שיטת פוליש זולה באופן ניכר משיטות הפוליש האחרות הקיימות כיום. יחד עם זאת, היא בהחלט מסבה תוצאות טובות ואיכותיות. בשיטה זו מורחים שכבת שעווה מותכת על הריצוף אשר תעניק לו מראה מבריק ונקי. כמו כן, שכבת השעווה המדוברת מספקת הגנה לרצפה מפני שריטות ועוד. לא פעם כאשר מזיזים ריהוט על הרצפה, ניתן ליצור בה שריטות שיפגמו במראה שלה ולכן, כאשר מבצעים פוליש וקס לרצפה, ניתן להנות מרצפה חזקה, עמידה וכמובן, בעלת מראה מבריק ונקי.

פוליש קריסטל
פוליש קריסטל מהווה פוליש איכותי מאוד. בתהליך זה, הצוות המקצועי יחדיר באמצעות ציוד ייחודי, חומר מיוחד לשכבת הריצוף העליונה. החומר מבטיח את התוצאה הטובה ביותר שכן, הוא יסב לרצפות מראה מבריק ודקורטיבי. פוליש קריסטל אמנם יעלה לכם יותר מפוליש ווקס, אך הוא בהחלט ייצור את המראה היפה והנקי ביותר למרצפות שלכם ולכן, אם המרצפות שלכם לא נראות טוב, פוליש קריסטל בהחלט יכול לשדרג לכם את המראה שלהן.

פוליש אקרילי
השיטה השלישית רלוונטית עבור משרדים גדולים, מבנים ציבוריים ועוד. בכל מתחם מעין זה, תנועת האנשים היא רבה ומשמעותית ועל כן, לא פעם המרצפות במקום מאבדות מהיופי שלהן וצוברות כתמים שבלתי ניתן להסיר באמצעות פעולות ניקיון רגילות. פוליש אקרילי מתבצע לאחר שמנקים את הרצפות בצורה איכותית. אנשי המקצוע ימרחו שכבת הגנה שמטרתה לאטום את האריחים וכך לספק להם הגנה איכותית. פוליש אקרילי מאט את הקצב של תהליכי השחיקה במבנים מעין אלה ומסייע לכל מרצפות במבנה שכזה להראות הכי טוב שיש.

פוליש יהלום
פוליש לרצפה הוא אחד מבין טכנולוגיות הליטוש הטובות ביותר הקיימות כיום. מדובר על שילוב של פוליש קריסטל יחד עם ליטוש יהלום. פוליש יהלום מסוגל להסיר כתמים קשים מרצפות שכן, הוא מתבצע באמצעות מכונת פוליש מיוחדת אשר בשל שבבי יהלום שהיא מכילה היא מסירה את השכבה הראשונה של הרצפה והמלוכלכת של הרצפה וחושפת שכבה נקייה שלה. את השכבה המדוברת מקרצפים בחומרי ניקוי מיוחדים ואף מורחים עליה חומר ציפוי מיוחד שמעניק לה מראה ייחודי, דקורטיבי ומרשים מאוד.
פוליש לרצפה חייב להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ולכן, אם אתם מעוניינים לבצע פוליש לרצפה שלכם מכל סוג באשר הוא, חשוב שתבחרו את הטובים ביותר בתחום.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה